: سرویس سلامت آکا ایران به نقل از دکتر سلام:

: اضافه وزن دوره میانسالی

با افزایش سن، احتمال اضافه شدن وزن بیشتر می شه. از این رو هم تمرینات استقامتی و هم تمرینات قدرتی از اضافه وزن دوران میانسالی جلوگیری می کنه. تمرینات کاردیو و ایروبیک کالری سوزی می کنن و ایستادگی رو واسه فعالیتای دیگه بالا می بره. تمرینات قدرتی و بدنسازی عضلات رو می سازه و باعث می شه که این عضلات در زمان استراحت هم کالری بیشتری بسوزونن و متابولیسم بدن بالا بره. در تحقیقات انجام گرفته نشون داده شده که اضافه کردن یه دقیقه به تمرینات تردمیل بین ورزش، اضافه شدن وزن رو تا نیم کیلو کم می کنه.

این مطلب به وسیله  مجله پزشکی دکتر سلام جفت و جور شده. به کار گیری اون فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجازه

منبع :

جمع آوری به وسیله بخش مقالات پزشکی و بهداشتی سایت آکا
Categories:سلامتی
Published on :Posted on

Post your comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *